Retouren en Ruilen

 

 

Ons streven is dat u tevreden bent met alles wat u bij Typisch Hollands koopt. 

Mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen,

of er iets misgegaan met de bezorging neem dan direct contact met ons op.


We helpen u graag en staan altijd voor u klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!

  • STUUR NOOIT ZOMAAR EEN PAKKET RETOUR ZONDER HET AAN TE MELDEN.
  • De levertijden door Post-NLl -binnen 1 werkdag zijn een indicatie.
  • Hieraan kunnen geen rechten worden verleend.

Retourvoorwaarden Typisch Hollands.

Wat als ik het product toch niet wil?

Het kan gebeuren dat je van gedachten bent veranderd nadat je een product via onze website hebt gekocht. Je hebt daarom 14 kalenderdagen na ontvangst van het product de tijd om ons zonder opgave van redenen te laten weten dat je van gedachten bent veranderd en de koop te ontbinden. Dit kan bijvoorbeeld per email, via de website of telefonisch.

Stuur daarna het product op jouw kosten terug naar het adres dat wij bij de bezorging daarvoor hebben opgegeven

Hebben wij een fout product opgestuurd of is het artikel beschadigd dan storten we de gemaakte verzendkosten uiteraard terug op uw rekening.
Voordat een product bij ons de deur uit gaat wordt deze grondig gecheckt op productiefouten. Heeft u desondanks toch een product ontvangen met een productiefout dan wordt deze vanzelfsprekend kosteloos vervangen.

  • Vraag altijd van tevoren het product retour aan via de mail of dit regel je eenvoudig zelf via het retouren systeem.
  • ( via dit systeem werkt het voor jezelf en ons super eenvoudig en vele malen sneller)
     
    Let op, bij het terugzenden of terugbrengen wel op dat:
  • je de originele verpakking meestuurt of meeneemt en een verzendbewijs bewaard van Post Nl of de vervoerder van je keuze zodat we makkelijk je pakket kunnen vinden wanneer daar vragen over zijn.

  • het product niet beschadigd is,of gedragen wanneer het om fashion-items gaat.

  • kapot terug gestuurde items worden niet vergoed.(u bent ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor hetgeen u ons terugstuurt.
  • dat het niet gaat om een verbruiksproduct gaat  (zoals bijvoorbeeld stroopwafels of andere eetbare items )

  • het ruilen van kostuums - retour sturen is uitsluitend mogelijk na passen- binnen 3 werkbare dagen

 

  • Geschenkpakketten worden niet retour genomen.
  • Als aan deze voorwaarden is voldaan en je de volledige order retour zendt, ontvang je het bedrag dat je aan ons voor het product hebt betaald terug, inclusief de verzendkosten daarvoor, binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je de koop hebt ontbonden.

  • We behouden ons het recht voor om terugbetaling of het ruilen van producten te weigeren als niet aan de hierboven genoemde voorwaarden is voldaan. 

  • Het retour sturen van artikelen is altijd voor uw eigen rekening en kan worden gedaan met een vervoerder naar eigen keuzen.

  • De terugbetaling vindt altijd plaats op dezelfde manier, als de wijze waarop u heeft betaald.

  • Typisch Hollands behoudt zich het recht voor retourzendingen €10.00 afhandelingskosten in rekening te brengen wanneer originele verpakkingen bijvoorbeeld ontbreken of handelingen verricht moeten worden om het product opnieuw verkoopbaar te maken.

  • Wat als er een probleem is met een product?

Wij besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze producten.

Als je toch niet tevreden bent over één van onze producten omdat het niet werkt, niet goed gebruikt kan worden of omdat er iets mis is met het materiaal waarvan het is gemaakt, dan kan je ons dit laten weten tot binnen twee maanden nadat je het probleem hebt ontdekt.

Het moet wel gaan om een product dat je via onze website hebt gekocht.

Wanneer een product tijdens gebruik binnen redelijke termijn kapot raakt, dient u ten alle tijde eerst contact op te nemen met Typisch Hollands.

Wij gaan dan kijken wat binnen ons bereik ligt (of wellicht samen met de fabrikant )

om tot een goede oplossing te komen.

Zelf aan artikel sleutelen of zelf herstellen is geen goede optie.

In dit geval kunnen wij niets voor u betekenen.

 

 

 

 

 

 

 


 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »