Retouren en Ruilen

 

Ons streven is dat u tevreden bent met alles wat u bij Typisch Hollands koopt.

Mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen,

of is er ets misgegaan tijdens de bezorging neem dan even contact met ons op.

Mailen kan naar klantenservice@hollandse-souvenirs.nl

We nemen iedere klacht serieus en proberen die vanzelfsprekend zo snel mogelijk op te lossen.

De levertijden die u op onze website ziet zijn indicatief, maar worden 98% gehaald.

 

Retourvoorwaarden Typisch Hollands.

Het kan gebeuren dat u van gedachten bent veranderd nadat u een product via onze website hebt gekocht.

U heeft daarom 14 dagen na ontvangst van het product de tijd om ons zonder opgave van redenen te laten weten dat u van gedachten bent veranderd en de koop te ontbinden.

Dit kan bij voorkeur via de mail:  klantenservice@hollands-souvenirs.nl

Stuur daarna het product op uw kosten terug naar het adres dat wij bij de bezorging daarvoor hebben opgegeven

Hebben wij een fout product opgestuurd of is het artikel beschadigd?  Wij lossen het op.
Voordat een product bij ons de deur uit gaat wordt deze grondig gecheckt op productiefouten, maar een ongelukje tijdens vervoer is soms onvermijdelijk.

 

Stuur nooit een pakket terug zonder het te melden.

  • Vraag altijd even van tevoren het product retour aan via de mail of u regelt dit eenvoudig zelf via het retouren-systeem. (wanneer u een account heeft aangemaakt tijdens het bestelproces)

Waar moet u op letten als u iets terug stuurt?

  • Let op dat u de originele verpakking meestuurt.
  • Dat u een verzendbewijs vraagt van Post Nl of de vervoerder van uw keuze zodat we uw pakket kunnen vinden wanneer daar vragen over zijn.
  • Het product mag uiteraard niet beschadigd zijn.
  • Kleding dient ongedragen te zijn. Hierop wordt streng gecontroleerd (uiteraard is passen toegestaan)
  • Kapot teruggestuurde items worden niet vergoed.
  • U bent ten alle tijde zelf verantwoordelijk voor hetgeen u ons terugstuurt.

Buiten het retourrecht vallen een aantal zaken

  • Food en cadeau-pakketten worden door ons niet teruggenomen.
  • Artikelen die speciaal voor u besteld kunt u niet retourneren.
  • Kostuums - retour sturen is uitsluitend mogelijk na passen- binnen 3 werkdagen

 

Ik heb een pakket teruggestuurd, en nu?

  • Als aan deze voorwaarden is voldaan en u de volledige order retour zendt, ontvangt u het bedrag dat u aan ons voor het product hebt betaald terug, inclusief de verzendkosten daarvoor, binnen 14 dagen nadat u ons heeft laten weten dat u de koop hebt ontbonden.
  • We behouden ons het recht voor om terugbetaling of het ruilen van producten te weigeren als niet aan de hierboven genoemde voorwaarden is voldaan. 
  • De terugbetaling vindt altijd plaats op dezelfde manier, als de wijze waarop u heeft betaald.
  • Wij trachten altijd binnen de wettelijke 14 dagen uw bestelling terug te betalen.
  • Typisch Hollands behoudt zich het recht voor retourzendingen €10.00 afhandelingskosten in rekening te brengen wanneer originele verpakkingen bijvoorbeeld ontbreken of handelingen verricht moeten worden om het product opnieuw verkoopbaar te maken.


 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »