Retouren en Ruilen

 

Ons streven is dat u tevreden bent met alles wat u bij Typisch Hollands koopt. Mocht een artikel onverhoopt niet aan uw verwachtingen voldoen, of er iets misgegaan met de bezorging neem dan meteen contact met ons op.
We helpen u graag en staan altijd voor u klaar om het probleem zo snel mogelijk op te lossen!

  • STUUR NOOIT ZOMAAR EEN PAKKET RETOUR ZONDER HET AAN TE MELDEN.

Retourvoorwaarden Typisch Hollands.

Wat als ik het product toch niet wil?

Het kan gebeuren dat je van gedachten bent veranderd nadat je een product via onze website hebt gekocht. Je hebt daarom 14 kalenderdagen na ontvangst van het product de tijd om ons zonder opgave van redenen te laten weten dat je van gedachten bent veranderd en de koop te ontbinden. Dit kan bijvoorbeeld per email, via de website of telefonisch. Stuur daarna het product op jouw kosten terug naar het adres dat wij bij de bezorging daarvoor hebben opgegeven, of breng het terug naar onze winkel in Hoorn.

  • Vraag altijd van tevoren het product retour aan via de mail of dit regel je eenvoudig zelf via het retouren systeem.
  • ( via dit  systeem werkt het voor jezelf en ons supereenvoudig en vele malen sneller)
     
    Let op, bij het terugzenden of terugbrengen wel op dat:
  • je de originele verpakking meestuurt of meeneemt en een verzendbewijs bewaard van Post Nl of de vervoerder van je keuze zodat we makkelijk je pakket kunnen vinden wanneer daar vragen over zijn.

  • het product niet beschadigd is, of als het om een verbruiksproduct gaat (zoals bijvoorbeeld stroopwafels )

  • geschenkpakketten worden niet retour genomen.
  • je (een kopie van) de pakbon meestuurt.

  • Als aan deze voorwaarden is voldaan en je de volledige order retour zendt, ontvang je het bedrag dat je aan ons voor het product hebt betaald terug, inclusief de verzendkosten daarvoor, binnen 14 dagen nadat je ons hebt laten weten dat je de koop hebt ontbonden.

  • We behouden ons het recht voor om terugbetaling of het ruilen van producten te weigeren als niet aan de hierboven genoemde voorwaarden is voldaan. 

  • Gratis verzending en retour sturen: Wanneer een bestelling onder de voorwaarden wordt gekocht "gratis verzending " , en slechts een deel wordt gehouden van het geheel door u, worden er in de terugbetaling (mogelijk) opnieuw verzendkosten berekend. (deze kosten worden u niet berekend als u verkoopwaarde € 49.90 behoud van de totale bestelling.

  • Het retour sturen van artikelen is altijd voor uw eigen rekening en kan worden gedaan met een vervoerder naar eigen keuzen. Ook is het mogelijk de artikelen terug te brengen naar onze winkel.

  • De terugbetaling vindt altijd plaats op dezelfde manier, als de wijze waarop u heeft betaald.

  • Typisch Hollands behoudt zich het recht voor retourzendingen €4.95 afhandelingskosten  in rekening te brengen wanneer originele verpakkingen bijvoorbeeld ontbreken of handelingen verricht moeten worden om het product opnieuw verkoopbaar te maken.

  • Wat als er een probleem is met een product?

Wij besteden veel aandacht aan de kwaliteit van onze producten.

Als je toch niet tevreden bent over één van onze producten omdat het niet werkt, niet goed gebruikt kan worden of omdat er iets mis is met het materiaal waarvan het is gemaakt, dan kan je ons dit laten weten tot binnen twee maanden nadat je het probleem hebt ontdekt.

Het moet wel gaan om een product dat je via onze website hebt gekocht.

Wanneer een product tijdens gebruik binnen redelijke termijn kapot raakt, dient u ten alle tijde eerst contact op te nemen met Typisch Hollands.

Wij gaan dan kijken wat binnen ons bereik ligt (of wellicht samen met de fabrikant )

om tot een goede oplossing te komen.

Zelf aan artikel sleutelen of zelf herstellen is geen goede optie.

In dit geval kunnen wij niets voor u betekenen.

 

 

 

 

 

 

 


 

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »