Persoonlijk contact

Typisch Hollands Souvenirs, gevestigd aan het Breed 35

in de Karakteristieke V.O.C stad Hoorn biedt een een waanzinnig assortiment 

 traditionele en  moderne  Hollandse Souvenirs.


Liever persoonlijk advies?
Dat kan, U kunt ons bereiken  op nummer

Winkel 0229 270231

Kantoor (webwinkel) 0229 745390 


Dinsdag tot en met Zaterdag 
10.00 tot 17.30 uur

Maandag en Koopzondagen
13.00 tot 17.00 uur

(Maandag in Nov-Dec-Jan-Feb- gesloten)
 
Vragen kunt u uiteraard ook via de mail stellen,
deze worden zo snel mogelijk beantwoord.
(ook in de avonduren) 

 

Service .... dat is waar Typisch Hollands bekend om staat!
Wij zullen er alles aan doen om te zorgen dat u tevreden bent.

Toch kan het zijn dat er een foutje wordt gemaakt.

Neem dan gewoon contact met ons op..... We lossen het op - Beloofd!

U kunt op verschillende manieren contact met ons opnemen.


E-mail:


Als u een vraag heeft die geen haast heeft

hebben wij de voorkeur dat contact opneemt via e-mail.

Ons e-mail adres is typischhollands@ziggo.nl .

Uw vraag wordt altijd binnen 1 werkdag beantwoord.
 



Telefoon:

U kunt ons op werkdagen van 9:30 tot 17:00 uur

per telefoon bereiken op telefoonnummer 0229 270231 (winkel)

vragen over uw bestelling : 0229 745390 (kantoor)

Klachten:
Wat moet ik doen als ik een klacht heb.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op

(via contactformulier) aan de rechterzijde van de winkel.

Hiermee komt de vraag rechtstreeks in ons klantcontactcentrum binnen en kunnen

we u het beste en snelste van dienst zijn

omdat we dan al uw gegevens direct bij de hand hebben.

Wij zullen er alles aan doen om samen met u tot een oplossing te komen

en uw klacht binnen twee dagen op te lossen.  

 

 

TICKET AANMAKEN.

Als u bij Typisch Hollands een account heeft aangemaakt, kunt ook een ticket aanmaken.

Klachten, vragen of offerte`s kunt u hierin op korte manier kwijt.

Zonder dat u iedere keer opnieuw al uw gegevens telkens hoeft op te geven.

1 Meest gestelde vragen
1.1 Mijn betaling is niet geslaagd - wat nu?

Uw betaling is niet geslaagd, dat is altijd vervelend, maar komt wel eens voor.

Het is wellicht handig te te weten dat u dan uw bestelling kunt betalen op IBANNUMMER : NL81RABO0169937844. o.v.v. het ordernummer.

1.2 Ik heb een kleine bestelling - Kan die ook door de brievenbus.

Het kan wel eens voorkomen dat u misschien 1 sleutelhanger wilt bestellen.

Het zou te gek zijn als die door de brievenbus kan.

Toch berekend de webshop € 7.50?

Even een telefoontje naar kantoor en wij regelen het voor u.

Deze manier van verzenden kost €4.99

1.3 Ik wil mijn order annuleren.

U wilt uw order annuleren.

Dat kan zolang deze nog niet in het verzendproces zit.

Dat wil zeggen dat Post NL of DPD uw bestelling nog niet heeft afgehaald.

1.4 Mijn bestelling is kapot binnengekomen.

Wanneer uw bestelling u bereikt met schade is dat natuurlijk uitermate vervelend.

Maar waar gewerkt wordt vallen inderdaad ook wel eens pakjes uit handen van bezorgers.

Wanneer u iets heeft ontvangen wat stuk is, maakt u simpelweg een fotootje, en mailt u het ons (met ordernummer) en wij gaan het oplossen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »