Bezorging & Kosten

----------------------------------------------------------------------------------------------

POST-NL bezorgen aan huis of op het werk

Als u op maandag t/m zondag voor 15.00 uur uw bestelling plaatst, kunt ervoor kiezen de bestelling de volgende (werk)dag nog te ontvangen via Post-NL

Via de track&tracepagina van Post-NL kunt u uw pakket volgen, en kunt u zien wanneer u het pakket kunt verwachten.

De kosten hiervan zijn €7.99

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POST-NL Afhaalpunt

Als u maandag t/m vrijdag voor 15.00 uur uw bestelling plaatst, kunt u ervoor kiezen de bestelling de volgende dag af te halen op een door u gekozen Post-NL

Via de track&tracepagina van Post-NL kunt u zien wanneer het pakket klaar ligt om af te halen.

(in de meeste gevallen is dit vanaf 15.00 uur)

Het pakket blijft 1 week liggen en wordt daarna retour gestuurd naar ons magazijn.

De kosten hiervan zijn €7.50

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Afhalen in ons magazijn in Den Helder is ook mogelijk en is uiteraard GRATIS

U ontvangt van ons een bericht wanneer uw bestelling klaar staat - Eventueel op afspraak

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Track & Trace

Om de voortgang van uw bestelling te controleren krijgt u een bevestiging per e-mail. 

Hierin staat een track & tracé nummer.

U kunt zelf op de website van Post NL de  track & trace van uw bestelling volgen.

  • De levertijd door Post-NL / binnen 1 werkdag zijn een indicatie.
  • Hieraan kunnen geen rechten worden verleend.
  • Let op - wanneer u na 1 week (Nederland) nog niets ontvangen heeft, neem dan contact op met de klantenservice.
  • Te lang wachten vermoeilijkt een zoektraject, vaak kan post nl dan ook weinig voor u betekenen.
  • U kunt ons niet aansprakelijk stellen voor een door uzelf verkeerd opgegeven adres

Indien u niet thuis bent.

Wanneer een pakket niet bij u of de geadresseerde afgeleverd kan worden, wordt het bij de buren aangeboden.
Als het pakket ook bij de buren niet afgeleverd kan worden, wordt het naar een dichtbij gelegen post.nl punt gebracht.

Dit kunt u volgen in de post.nl APP
De kans is dus aanwezig dat het pakket dan een dag later wordt ontvangen door de geadresseerde.

Als de geadresseerde en de buren niet thuis zijn,
dan wordt er door de medewerker van Post NL GEEN bericht in uw brievenbus achtergelaten.
U wordt verwezen naar de website van post nl - Daar staat bij welk postkantoor u uw pakket kunt afhalen

(Hiervoor heeft u 1 week de tijd.)

Daarna wordt het terug gestuurd naar de webwinkel, en de kosten die daarvoor worden gemaakt komen voor eigen rekening.

(u krijgt dus de inhoud van uw niet afgehaalde pakket terug betaald)

NIET ALLE LANDEN BIEDEN AFHALEN AAN EEN LOKET OF BEZORGEN BIJ DE BUREN,

MAAR STUREN NA 1 SOMS 2 BEZORGPOGINGEN HET PAKKET RETOUR.

Ook hiervoor geld dat u de inhoud van het pakket wordt vergoedt.

Het sturen naar postbussen in het buitenland is niet mogelijk

Ander bezorgadres opgeven

Typisch Hollands maakt het mogelijk om op elk gewenst adres uw bestelde product af te leveren.
U vult namelijk tijdens de bestelling uw eigen adres en een gewenst afleveradres in.
Via de site van Typisch Hollands kunt u gemakkelijk uw gegevens wijzigen.


Wanneer u een fout of onvolledig adres opgeeft zal het pakket zal worden teruggezonden naar Typisch Hollands.

U kunt ons niet aansprakelijk stellen voor deze kosten. (€7.95)

Zelf afhalen op bij een PostNL-locatie

Wacht u op een online bestelling? 

Dan is er weinig vervelender dan na een werkdag thuis komen en een bericht te vinden van de chauffeur met de mededeling dat u niet thuis was op het moment van aflevering. 

Zou het niet fijn zijn als u het pakket kunt laten bezorgen op een locatie die u het beste uitkomt? 

Dat kan! 

U kunt kiezen voor uw thuisadres of u kunt uw pakket

direct laten bezorgen bij een van de meer dan 2.000 PostNL Postkantoren in Nederland. 

Bijvoorbeeld bij de supermarkt of de tabakszaak op de hoek, op een dag en een tijd dat het u uitkomt.

Uw bestelling ophalen is op die manier makkelijk te combineren met uw dagelijkse boodschappen en u profiteert van de ruime openingstijden. 

U heeft vanaf de dag van bezorging 1 week de tijd om het pakket zelf op te halen.

 

tariefzones
 

Belgie , Duitlsland,Luxemburg, Denemarken (exclusief Faeröer Eilanden en Groenland), Frankrijk (inclusief Corsica en Monaco), Italië (exclusief San Marino en Vaticaanstad), Oostenrijk, Spanje (inclusief. Balearen, excl. Canarische eilanden), (exclusief Gibraltar en Kanaaleilanden), Zweden

€22.99

Bulgarije, Estland, Finland, Hongarije, Ierland, Letland, Litouwen, Polen, Portugal , Roemenie, Slovenië, Slowakije en Tsjechië

€24.99

 

 

USA, Canada, Australie , Nieuw Zeeland, Noorwegen en  Zwitserland

€55.25

 

Momenteel verzenden wij niet naar het Verenigd Koninkrijk

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »