Momenteel verzenden wij niet naar het Verenigd Koninkrijk, Ierland , de Verenigde Staten, of naar conflictgebieden.
Bestellingen die op maandag t/m vrijdag vóór 15.00 uur worden geplaatst,
worden dezelfde werkdag verzonden via Post-NL.
Via de APP of website van PostNL kunt u de actuele status van uw zending volgen,
en zien wanneer uw pakket wordt bezorgd.
Plaatst u uw bestelling op maandag t/m vrijdag vóór 15.00 uur,
dan kunt u ervoor kiezen om het pakket te laten bezorgen een PostNL-locatie of een pakketautomaat.
Via de APP of website van PostNL kunt u de actuele status van uw zending volgen,
en zien wanneer en waar uw pakket wordt bezorgd.
Het pakket blijft 7dagen beschikbaar op locatie en 5 dagen in de automaat.
Daarna wordt het automatisch retour gestuurd naar ons magazijn.
Afhalen in ons magazijn in Den Helder is gratis
U ontvangt een bericht zodra uw bestelling gereedstaat.
Afhalen is mogelijk op afspraak.
Na verzending ontvangt u per e-mail een bevestiging met een track & trace-nummer.
Via de APP en de website van PostNL kunt u de actuele status van uw bestelling zien.
De levertijd van PostNL bedraagt doorgaans 1 tot 2 werkdagen.
Deze termijn is een indicatie; hieraan kunnen geen rechten worden ontleend.
Wanneer u uw bestelling na één week nog niet heeft ontvangen,
neem dan contact op met onze klantenservice.(0229-745390)
Of mail met - [email protected]
Let op: een verkeerd opgegeven adres valt onder uw eigen verantwoordelijkheid.
Indien de bezorger u of de geadresseerde niet thuis aantreft, wordt het pakket niet
altijd bij de buren aangeboden maar naar een nabijgelegen PostNL-punt gebracht.
U kunt dit volgen via de PostNL-app.
Er wordt geen bericht in de brievenbus achtergelaten,
raadpleeg daarom altijd de website van PostNL om te zien waar uw pakket zich bevindt.
Het pakket blijft 7 dagen beschikbaar bij het afhaalpunt.
Daarna wordt het retour gestuurd naar ons magazijn.
De gemaakte retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.
De waarde van de bestelling wordt vervolgens aan u terugbetaald.
Regelmatig krijgen wij vragen als: Als ik niet thuis ben...
Zomaar wat creatieve oplossingen die zelf bedacht worden waar wij geen gehoor aan kunnen geven.
(het is immers 2026 en niet iedereen heeft de beste bedoeling met uw pakket)
Daarvoor kunt u met post nl zelf goede afspraken maken in de app.
(daarover leest u meer op deze pagina)
Bij Typisch Hollands kunt u ervoor kiezen uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen.
Tijdens het bestelproces kunt u zowel uw eigen (factuur)adres als een afwijkend afleveradres invoeren.
Wanneer een foutief of onvolledig adres wordt opgegeven,
zal het pakket retour worden gestuurd naar Typisch Hollands.
De kosten die hieruit voortvloeien zijn voor rekening van de klant.
Kosten onderstaande landen - tarief €12,50 per pakket
Kosten overige wereld - tarief €49.99 per pakket